פיננסי

ניכיון צ'קים – איך זה עובד?

ניכיון שיקים

יש לא מעט עסקים שמאפשרים תשלום בצ'קים. הדבר נובע מכל מיני סיבות, כאשר אחת הסיבות המרכזיות לכך היא שיש להם אפשרות לוודא שאכן התשלום שכתוב על הצ'ק יועבר אליהם. הדבר מתאפשר תודות לשירותי ניכיון צ'קים שניתנים לכל סוגי העסקים ולא משנה גודלם.

איך מתנהל שירות ניכיון צ'קים מה חשוב שתדעו עליו? על הכל, נדבר בכתבה הבאה.
הכתבה בשיתוף עם בית מאור המציעים שירותי ניכיון שיקים.

מה זה ניכיון צ'קים?

מדובר על תשלום מזומן עבור צ'קים. למעשה, חברות שמציעות את השירות, רוכשות את הצ'קים מבעלי העסקים, גובות עליהם עמלה ונותנות בתמורה כסף מזומן.

מי צריך להשתמש בשירותי ניכיון צ'קים?

בגדול, כל עסק שרוצה לאפשר תשלום בצ'קים ולבצע עליהם ניכיון בחברה שנותנת את השירות.
מי שזקוק לו יותר מכך הם עסקים שצריכים בדחיפות כסף מזומן ומה הכוונה? המון עסקים מקבלים צ'קים דחויים וזאת משום שלא מעט אנשים בוחרים לשלם כך ועל כן, אם בעל העסק נקלע למצב של בעיות בתזרים, הוא יכול לגשת עם הצ'קים הדחויים לחברת המבצעת ניכיון ולהמיר אותם בכסף מזומן במקום.

למה אנשים בוחרים לשלם בצ'קים דחויים?

כאשר משלמים בצ'קים דחויים ובכלל בתשלומים, אפשר לפרוס את העלות של המוצר לתשלומים וזאת מבלי שהדבר ישפיע על מסגרת האשראי בבנק או בכרטיס האשראי. על כן, השימוש בצ'קים דחויים מאפשר קניות בסכומים גדולים, גם למי שלא מתאפשר לשלם את אותם הסכומים בבת אחת.

מהם היתרונות של ניכיון צ'קים עבור עסקים?

אין ספק שלשירותי ניכיון יש יתרונות בולטים במיוחד עבור בעלי עסקים, שכן הם יכולים להבטיח את התשלום עבור הצ'קים שיש להם וגם הם יכולים לקבל מייד כסף במקום לקבל אותו בתשלומים. לדוגמה, אם מדובר על בעל עסק לרהיטים ומגיעים אליו לקוחות שמעוניינים לרכוש פינת אוכל במחיר של 10,000 שקלים אבל אין להם אפשרות לבצע את הרכישה בכרטיס אשראי או במזומן, אז בעל העסק יוכל לאפשר להם תשלום בצ'קים דחויים ואז הוא יוכל לפנות לחברת ניכיון צ'קים ולמסור לה את הצ'קים הדחויים ובתמורה לקבל תשלום מיידי עבורם.

איך בוחרים חברת ניכיון צ'קים?

בחנו את כל הנקודות הללו בקפידה:

-החברה צריכה להיות מאושרת, מוכרת ורשומה כחברה לניכיון צ'קים. יש לבקש לראות תעודות כמו תעודת 81670 מטעם רשות המיסים בישראל. כך תוודאו שהחברה אכן אמינה.

-החברה צריך להיות בעלת ניסיון ומוניטין בתחום. כמו כן, מומלץ לבדוק האם יש המלצות על החברה ובכלל לבדוק מהי שביעות רצון לקוחותיה הקודמים והקיימים.

-יש לבדוק את תנאי העסקה. הם צריכים להיות הוגנים. כמו כן, יש לשים לב שריביות הניכיון או העמלות הן לא מופרזות. מומלץ מאוד לעשות סקר שוק ולבדוק מהם התנאים המוצעים בחברות השונות.