צרכנות

מה חשוב לדעת לפני שקונים מטבח חדש?

שוקלים להחליף את המטבח הישן שלכם באחד חדש? בונים בית והגיע הזמן להזמין מטבח חדש? יש כמה דברים עיקריים שחשוב שתיקחו בחשבון לפני שתבצעו את הרכישה. השקעה במטבח חדש היא השקעה שכרוכה בהוצאה של המון כסף ועל מנת שתוכלו לקבל החלטה מושכלת ובעיקר כדי שתוכלו להפיק את המקסימום מהכסף שתשקיעו, מומלץ שתקראו את הכתבה הבאה.

בכתבה נציג 10 דברים שכדאי לדעת לפני שרוכשים מטבח חדש.
הכתבה בשיתוף עם חברת עיצוב מטבחים מובילה.

הגדירו תקציב

לפני שאתם מתחילים להסתכל על מטבחים, מומלץ שתחשבו היטב כמה כסף אתם מוכנים להוציא על המטבח החדש. חשוב שתיקחו בחשבון גם עלויות נוספות כמו, משלוח, הרכבה והתקנה וכו'.

התחשבו באורח החיים שלכם

המטבח שתבחרו צריך לענות על הצרכים שלכם. על כן, מומלץ שתחשבו על רמת השימוש היומיומית במטבח, הרגלי בישול ואירוח ועוד.

בחרו את ארונות המטבח הנכונים

מדובר על עמוד השדרה של המטבח שלכם. לארונות יש תפקיד מרכזי גם במראה המטבח וגם בפונקציונאליות של חלל המטבח. על כן, כאשר אתם בוחרים ארונות, התעכבו על הצבע, על הסגנון ועל החומר ממנו הם עשויים.

בחרו את המשטחים הנכונים

יש מגוון סוגים של משטחים כמו, משטח אבן קיסר, פורצלן, דקטון, גרניט טבעי ועוד. לכל משטח יש את היתרונות והחסרונות שלו. כאשר אתם בוחרים את משטח השיש, מומלץ שתתייחסו גם לגורמים כמו, סגנון עיצוב, עמידות, תחזוקה וכמובן המחיר המבוקש.

השקיעו במכשירי חשמל איכותיים

יש 13 מוצרי חשמל שיהפכו את הבישול שלכם במטבח למהיר, מקצועי וקל. אלו הם מוצרי החשמל המומלצים למטבח: מקרר, כיריים אינדוקציה או גז, תנור, מיקרוגל, מדיח, טוחן אשפה, מעבד מזון, מיקסר, בלנדר, קומקום חשמלי, מצנם, טוסטר ובלנדר מוט.
נמליץ לכם לרכוש מכשירי חשמל של חברות מוכרות ואמינות. שימו לב גם לזמן האחריות שאתם מקבלים על כל אחד ממוצרי החשמל. יש מוצרים שמגיעים עם שנת אחריות אחת ויש כאלה המגיעים עם מספר שנים של אחריות.

השקיעו בתאורה

תאורה היא חלק משמעותי ובלתי נפרד מהמטבח. היא יכולה לצור במטבח, אווירה חמה ונעימה. מומלץ מאוד לשלב כמה סוגים של גופי תאורה במטבח. לדוגמה, גופי תאורה שקועים, גוף תאורה אחד מרכזי וגופי תאורה שיספקו תאורה נקודתית.  

חשבו על הריצוף

הריצוף שיש בחלל המטבח, יכול להשפיע רבות על האופי ועל עיצוב המטבח. כאשר אתם ניגשים לבחור ריצוף למטבח, קחו בחשבון שאם תבחרו ריצוף בהיר מאוד או כהה, הוא יגרום להבלטה של לכלוכים וסימנים. בגלל שחלל המטבח, הוא חלל בו יש תנועה כמעט כל הזמן וגם עבודה מרובה, נמליץ לכם לבחור צבעי ביניים. אלו הם צבעים שיכולים לטשטש סימנים של לכלוך.

אל תשכחו את האחסון

אחסון הוא היבט מכריע בכל מטבח, וכדאי שיהיו כמה שיותר מקומות אחסון שישמשו לאחסון של פריטים כמו, כלים, מוצרי חשמל קטנים וכו'.

השקיעו בבחירת הכיור והברז המתאימים

כיום, יש מגוון גדול של כיורים למטבח כמו, כיור נירוסטה, כיור שיש, כיור מחולק ועוד.
כך גם לגבי הברזים. יש ברז נשלף, ברז אלקטרוני, ברז פרח מסורתי ועוד. על כן, כאשר אתם מבצעים את הבחירות, קחו בחשבון גורמים כמו גודל, חומר, צבע וסגנון.

העזרו באנשי מקצוע

חשוב לעבוד עם מעצב או קבלן מטבחים, כאשר מתכננים את המטבח החדש.  
כך תוכלו להבטיח שהמטבח שלכם יהיה פונקציונלי, יעיל ומתאים לצרכים שלכם.