דיגיטל

טיפים לבניית אתר אינטרנט

טיפים לבניית אתר אינטרנט

כאשר מדובר על בניית אתר לעסק או לחברה, מדובר על משימה לא פשוטה בכלל.
נמליץ לכם לקרוא את הטיפים שלנו וליישם אותם וכך לצלוח את המשימה.

מוכנים? אנחנו מתחילים!
הכתבה בשיתוף עם חברת בניית אתרים מובילה, מקצועית ומומלצת בתחום.

מה חשוב לקחת בחשבון כאשר בונים אתר?

סוגי אתרים

יש המון סוגים. להלן הסוגים הנפוצים: אתר עסקי, אתר קטלוג, אתר מכירות, אתרי עמותות, אתרים חינוכיים/אתרי למידה, אתרי פורטל, אתרי תיקי עבודות, אתרים חברתיים לארגונים.

אחסון ודומיין לאתר

על מנת שהאתר יהיה באוויר ויעבוד ברשת האינטרנט, עליכם לשלם על 2 דברים והם: אחסון ודומיין. יש לרכוש דומיין וחבילת אחסון למשך שנה ובהמשך יש לחדש אותם כל שנה מחדש.

וכעת נעבור לטיפים שלנו בנושא בניית אתרים

טיפ מס' 1

הגדירו את המטרות וקהל היעד שלכם. לפני שאתם מתחילים לבנות את האתר שלכם, חשוב לדעת מה אתם רוצים להשיג באמצעותו ולאיזה קהלי יעד אתם רוצים לכוון. כך תוכלו לקבוע איזה עיצוב ואיזה תכנים יתאימו לאתר.

טיפ מס' 2

בחרו את הפלטפורמה הנכונה. כיום, יש שתי מערכות פופולאריות ומתקדמות לבניית אתרים והן מערכת וורדפרס ומערכת וויקס. התייחסו לכישורים הטכניים והתקציב הכספי שלכם, כאשר אתם בוחרים את הפלטפורמה המתאימה.

טיפ מס' 3

שמרו על עיצוב נקי, פשוט ואינטואיטיבי. עיצוב כזה יכול לייצר חווית משתמש טובה באתר.

טיפ מס' 4

השקיעו באלמנטים חזותיים כגון, תמונות וסרטונים. כל אלה יכולים לעזור להפוך את האתר שלכם למושך יותר. במידה ותרצו להשקיע קצת יותר, תוכלו לשכור צלם מקצועי או צלם וידאו כדי ליצור תוכן באיכות גבוהה יותר.

טיפ מס' 5

תדאגו שהאתר שלכם יהיה רספונסיבי, כך שיתאים למסכי מגע (סמארטפונים, טאבלטים) ולרזולוציות שונות. עם העלייה הגדולה בשימוש במכשירים ניידים, חשוב מאוד שהאתר יהיה מותאם גם למסכים קטנים יותר ממסכי מחשב.

טיפ מס' 6

התמקדו בתוכן שיש  באתר. התוכן צריך להיות אינפורמטיבי, רלוונטי ומעניין. הקפידו לעדכן את האתר באופן קבוע בתוכן חדש.

טיפ מס' 7

בצעו אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). היא חיונית לנראות ולדירוג במנועי חיפוש כמו גוגל.
הקפידו לכלול מילות מפתח, תיאורי מטא ותגיות alt בתכנים ובקוד האתר.

טיפ מס' 8

הגנו על האתר ועל הגולשים בו וזאת על ידי שילוב אמצעי אבטחה כגון אישורי SSL, גיבויים ועוד.

טיפ מס' 9

בדקו בקביעות את האתר וכל זאת על מנת שתוכלו לוודא שהוא פועל כמו שצריך. חשבו כל הזמן איך תוכלו לשפר ולייעל עוד יותר את האתר.

טיפ מס' 10
השקיעו בקידום אורגני וקידום ממומן לאתר. על ידי שילוב של שיטות קידום אלו, תוכלו לדעת מהן מילות המפתח הרלוונטיות ביותר עבורכם, תוכלו להגדיל משמעותית את כמות ההופעות שלכם בכל חיפוש ולהישאר בקשר עם הגולשים באתר.

כמה מילים לסיכום…

אין ספק שבניית אתר, הוא תהליך שדורש זמן וגם מאמץ. עם הטיפים שלנו, תוכלו לצור אתר שיעמוד ביעדים שלכם. נסו להישאר כמה שיותר ממוקדים ואל תחששו לבקש עזרה מאנשי מקצוע בעת הצורך. שיהיה בהצלחה!