צרכנות

טיפים חשובים לטיפוח ולשמירה על התכשיטים שלכן

טיפים לשמירה על התכשיטים

כל תכשיט דורש טיפול מיוחד וכל זאת על מנת שיהיה אפשר לשמור על המראה שלו לאורך זמן. בכתבה הבאה, תוכלו לקרוא טיפים שיעזרו לכן לטפל בתכשיטים שלכן כמו שצריך.

הכתבה בשיתוף עם Gems – תכשיטים אונליין.

טיפ מס' 1 – דעו מתי להסיר את התכשיטים שלכן

כאשר מדובר על תכשיטים, מדובר על עסק עדין ולא חשוב מאיזה חומרים הם מיוצרים. על כן, אם אתן עובדות עם כימיקלים או חומרים אחרים, מומלץ מאוד להסיר את התכשיטים עוד בטרם הפעילות שאתן מתכננות לעשות. כמו כן, עשו לכן כלל והסירו את התכשיטים גם כאשר אתן מבצעות את אחת הפעולות הבאות: ניקוי הבית, שחיה במים עם כלור, משחקי ספורט, עבודה בחוץ ועוד.

טיפ מס' 2 – ענדו את התכשיטים שלכן ממש לפני שאתן יוצאות מהבית

מתכננות לילה בעיר או מתלבשות לקראת יציאה בבוקר? אין ספק שזה מאוד מפתה כבר לענוד את התכשיטים. יחד עם זאת, אולי עדיף שתחכו עם התכשיטים עד שאתן מוכנות לגמרי לצאת מהבית ומדוע? כי כימיקלים ממוצרי האיפור, השיער ובכלל מהבושם שלכן, עשויים רק לפגוע בתכשיטים וחבל.

טיפ מס' 3 – כאשר אתן עונדות תכשיטים, הימנעו מלשים קרמים

נכון שהמטרה העיקרית של הקרמים היא לשחזר את הלחות בעור וזאת מטרה מבורכת בהחלט, אבל עליכן לקחת בחשבון שקרמים יכולים להזיק לגימור של תכשיטים מסוימים.

טיפ מס' 4 – אחסנו כל תכשיט שיש לכן בנפרד

כאשר יש תכשיטים שמונחים יחד, הם יכולים לפגוע זה בזה ויותר מזאת הם אפילו יכולים לגרום נזק לתכשיטים שיש בהם יהלומים. זכרו שהחומרים הפגיעים ביותר הם פנינים, אבני חן, עץ וכו'. על כן, עשו לכן כלל ואחסנו כל פריט בנפרד.

טיפ מס' 5 – בדקו את מצב התכשיטים באופן קבוע

לפני שאתן עונדות את התכשיטים, בדקו את המצב שלהם. מה הכוונה? עליכן לבדוק אם יש עליהן כתמים, האם כל האבנים במקום, האם האבזם של העגיל מספיק מאובטח וכו'. כמו כן, בדקו האם יש שריטות או האם נגרם נזק לתכשיטים.

טיפ מס' 6 – דעו מאיזה חומרים התכשיטים עשויים ונקו אותם בהתאם

שימו לב, לא את כל התכשיטים מנקים באותה הצורה. על כן, חשוב מאוד שתדעו מאיזה חומרים עשויים התכשיטים ותקראו כיצד אפשר לנקות אותם. כך תוכלו לשמור עליהם ולא לגרום לנזק.

טיפ מס' 7 – לאחר שניקיתן את התכשיטים, תנו להם זמן להתייבש

לאחר הניקוי, יש לנגב את התכשיטים בעדינות עם מטלית לחה. יש להמתין לפחות שעה לפני שאתם מחזירים אותם למקום האחסון שלהם.

טיפ מס' 8 – תיקון התכשיטים

כאשר מדובר על ניקוי ותיקון קל לתכשיטים, אין ספק שתוכלו לעשות זאת בעצמכן. מה שכן, יש תיקונים שדורשים מקצועיות ומומחיות ועל כן מומלץ למצוא תכשיטנים שיש עליהם המלצות וללכת אליהם על מנת שיבצעו את התיקונים הנדרשים.