תיירות

חופשה בפלאיה דל כרמן

פלאיה דל כרמן

פלאיה דל כרמן היא עיירת חוף מדהימה בחוף המזרחי במקסיקו. אם אתם רוצים לצאת לחופשה חלומית אשר כוללת אטרקציות, בילויים ולא מעט ים, לא כדרי שתוותרו על פלאיה דל כרמן. מדובר על מקום שבו תוכלו להתפנק בחוף מרהיב, לאכול במסעדות משובחות ובערב לצאת לבלות באחד הפאבים בעיירה. מדובר על מקום שחובה לבקר בו אם החלטתם ללכת על טיול במקסיקו.

הלינה בפלאיה דל כרמן

פלאיה דל כרמן היא עיירת חוף במקסיקו, בחופי הים הקריבי. היא ממוקמת כ50 קילומטר דרומית לקנקון. הרחובות בעיירה מקלים מאוד על ההתמצאות בה מאחר שהם מסודרים בשתי וערב. בעיירה יש כ105 אלף תושבים והיא מתפתחת וגדלה בקצב מסחרר. פלאיה דל כרמן היא מאוד מתויירת וכאשר מבקרים במקסיקו רבים לא מוותרים עליה. במדרחוב המרכזי, הארוך והמעוצב אבינדיה 5, מתרכזים רוב המסעדות, בתי הקפה, הדוכנים, סוכנויות הנסיעות ועוד. מדובר על האזור התיירותי במיוחד ועל כן המחירים בהתאם. החופים בפלאיה מדהימים ומפנקים ביותר.

איזה אטרקציות יש בפלאיה דל כרמן?

ישנן אטרקציות שונות שניתן למצוא בפלאיה דל כרמן כגון: פארק המים Xel- Ha. מדובר על לגונה טבעית ומדהימה שיש בה לא מעט אטרקציות. ניתן לשנרקל בה, לשחות עם דולפינים, לעשות טיולי אופניים, אבובים, קיאקים ועוד. האוכל והשתייה הם ללא הגבלה. כל הכיף הזה עולה 89 דולר במקום 80 דרך האתר שלהם. לא כולל שחייה עם דולפינים. הפארק לא ממוקם בתוך העיר אלא על הכביש הראשי היוצא מפלאיה לכיוון טולום. פארק מים אטרקטיבי נוסף הוא Xcaret אשר ממוקם במרחק של עשרה ק"מ דרומית לפלאיה דל כרמן. ניתן לשנרקל, להתרשם מהגנים הבוטניים, מביתני הפרפרים ועוד. הפארק המדובר נחשב לממוסחר יותר והאותנטיות שלו מתפוגגת בשל האווירה האמריקאית במקום.

מסעדות בפלאיה דל כרמן

פלאיה דל כרמן עשירה במסעדות ובבתי הקפה. ברחבי העיר ניתן למצוא מסעדות מגוונות שיש להן טעמים עולמיים. מסעדות איטלקית, סינית, ארגנטינאית, צרפתית ועוד. חשוב שתבררו מראש אודות מסעדות שכדאי לבקר ולסעוד בהן. אחד מהחוויות הקולינריות בפלאיה דל כרמן היא: Yogo Chango, מדובר על יוגורטיה בבעלות בחור יהודי מבלגיה אשר נפתחה בשנת 2010. מלבד יוגורט טעים היא מציעה מטעמים שונים במחירים זולים יחסית.

אין ספק כי פלאיה דל כרמן מהווה יעד אטרקטיבי ביותר שלא כדאי לוותר על ביקור בו. לכן, אם אתם מתעדים לצאת לטיול במקסיקו ואתם תוהים היכן כדאי לכם לבקר ועל מה אתם יכולים לוותר, אין ספק שכדאי שתיקחו את פלאיה דל כרמן בחשבון ואת כל המקומות שבהחלט כדאי לכם לראות בה ולהנות מהם. הערכות מראש לקראת המקומות שתבקרו בהם, תסייע לכם להנות מטיול מסודר יותר שבו תספיקו יותר. כדאי לקבל המלצות מחברים, מכרים או בני משפחה שביקרו במקסיקו ובפרט בפלאיה דל כרמן ויכולים להמליץ לכם על אטרקציות שונות.