צרכנות

טיפים לבחירת מתנה ליום האהבה

טיפים לבחירת מתנה ליום האהבה

נמצאים בזוגיות ומתקשים למצוא מתנה לבן או בת הזוג לכבוד יום האהבה? הכתבה הבאה היא בדיוק בשבילכם. בכתבה נציג טיפים שיעזרו לכם לבחור את המתנה המושלמת.

הכתבה בשיתוף עם חנות סקס אונליין.

טיפ מס' 1 – חשבו מה האנשים האהובים שלכם אוהבים

כאשר בוחרים מתנה ליום האהבה, יש לבחור מתנה שבן או בת הזוג יאהבו והכי חשוב שיתחברו אליה. לדוגמה, אם הם אוהבים להכין אוכל טעים ובכלל אוהבים לבשל, אז תוכלו לבחור במתנה כמו קרש חיתוך עם הקדשה אישית. במידה והם אוהבים לתלות תמונות בבית ובמקום העבודה, אז מתנה כמו מחזיק תמונות לשולחן עם תמונה שלכם יחד תהיה מושלמת. כמו כן, אם הם לא יוצאים בלי הקפה שלהם בבוקר, אז אנחנו בטוחים שהם ישמחו לקבל מכם מתנה כמו כוס תרמית איכותית עם הקדשה.

טיפ מס' 2 – אין כמו יצירתיות

אין ספק שמתנה יצירתית תהיה אהובה על כל אחד ואחת. שימו לב, זאת לא חייבת להיות מתנה יקרה, מפוצצת או מיוחדת במינה אבל זו כן צריכה להיות מתנה שהפעלתם מחשבה לגביה. לדוגמה, תוכלו להפתיע בארוחת בוקר מפנקת או שתוכלו להפתיע עם ארוחת ערב מיוחדת לאור נרות.

טיפ מס' 3 – הגדירו תקציב וגם תעמדו בו

כאשר מגדירים תקציב, הרי שאפשר לבצע קנייה ממוקדת וגם חכמה. עליכם להחליט כמה כסף אתם רוצים להשקיע במתנה. זכרו שמלבד יום האהבה, יש עוד כמה מועדים בשנה בהם תרצו להעניק מתנה. לכן, מומלץ שהתקציב יהיה מתון. הוא צריך להסתכם בכמה מאות שקלים.

טיפ מס' 4 – תפתיעו ותהיו פרקטיים

נשים אוהבות לקבל הפתעות, בזה אנחנו בטוחים. נסו להפתיע ולהיות יצירתיים ויותר מזה, להיות פרקטיים. עשו זאת ללא חריגה מהתקציב שהגדרתם.

ונסיים בכמה רעיונות למתנות ליום האהבה

להלן הרעיונות שלנו:

-ארוחת בוקר למיטה – הפתיעו את בן או בת הזוג עם ארוחת בוקר שאתם תכינו בעצמכם או שתוכלו להזמין מאחד מבתי קפה הנמצאים באזור מגוריכם.

-קופסת עוגיות – תוכלו להכין עוגיות בצורת לב בעצמכם או שתוכלו לקנות מארז מוכן.

-ארוחת ערב במסעדה – אפשר להזמין מקומות במסעדה אהובה או לנסות מסעדה אחרת מומלצת.

-זר פרחים עם מארז שוקולד – אפשר להרכיב זר כזה בכל חנויות הפרחים.

-שובר ליום כיף בבית מלון – ניתן לבחור בית מלון בכל אזור בארץ. יום הכיף בדרך כלל כולל שימוש במתקני המלון וארוחת בוקר או ארוחת צהריים. מתנה זוגית מושלמת ומהנה.

-פיג'מה ונעלי בית – ניתן להרכיב מארז לגבר או לאישה. מתנה משמחת שכיף לקבל.

-תכשיטים – ניתן להרכיב סט הכולל צמיד, שרשרת ועגילים לאישה.

-מכונת אספרסו ניידת – מתנה מושלמת לכל אחד ואחת שאוהבים לשתות קפה.

-ארנק – מתנה שימושית לכל אחד ואחת. יש מגוון דגמים של ארנקים במחירים אטרקטיביים במיוחד.