צרכנות

טיפים לבחירת חליפת חתן

טיפים לבחירת חליפת חתן

נכון, אין ספק שכאשר מדובר על בחירת חליפה לחתן, מדובר על בחירה שאינה מורכבת ומסובכת מדי. מה שכן, שווה להשקיע זמן ומאמץ בתהליך, שכן הפוקוס ביום האירוע הוא לא רק על הכלה אלא גם על החתן. אז לפני שתגיעו לחנויות או תגלשו באתרי אינטרנט המוכרים חליפות חתן, נמליץ לכם לקחת בחשבון מספר נקודות בטרם הרכישה של החליפה.

הכתבה בשיתוף עם karl חליפות חתן המוכרים מגוון חליפות חתן במחירים אטרקטיביים ומשתלמים.

חשבו על הסטייל שלכם

הכי חשוב זה שתהיו נאמנים לעצמכם. במידה ואתם לא מתחברים לחליפה שכוללת מקטורן ועניבה, אין סיבה שתרכשו אותה. אתם הרי תהיו עם החליפה לאורך שעות רבות משלב הצילומים ועד אחרי החופה ואם לא תרגישו בנוח החליפה, הרי שזוהי בוודאות החליפה הלא מתאימה לכם.
הכי טוב יהיה להגיד למעצב החליפה או למוכר בחנות איזה חליפות הייתם רוצים ללבוש ואיזה לא.

חשבו על מזג האוויר שיהיה ביום האירוע

במידה ואתם רוכשים או שוכרים חליפה מספר שבועות לפני האירוע, יש להניח שגם לא תהיה תחזית מעודכנת ליום האירוע. אתם כן יכולים להעריך מה יהיה מזג האוויר. לדוגמה, אם אתם מתחתנים בחודש יולי, אז יש סיכוי שרוב הימים יהיו ימים חמים מאוד. מנגד, אם אתם מתחתנים בינואר, יש סיכוי שרוב הימים יהיו ימים עם גשם. עליכם לוודא שהחליפה שאתם בוחרים תתאים למזג האוויר הצפוי וזאת על מנת שיהיה אפשר למנוע מצב בו תזיעו בחופה או מצב אחר בו יהיה לכם קר כאשר אתם מצטלמים. שימו לב, בלי קשר למזג האוויר, אל תשכחו שכאשר תרקדו יהיה לכם חם בוודאות ועל כן גם אם החתונה מתקיימת בחורף, מומלץ שתביאו איתכם חולצה נוספת שתהיה קלילה יותר.

חשבו על הקונספט של האירוע

מדובר על אחד המשתנים החשובים שיכולים להשפיע משמעותית על האירוע שלכם.
הרי זה ידוע שהחליפה צריכה להיות תואמת לקונספט האירוע. לדוגמה, אם מדובר על חתונה יוקרתית המתקיימת באולם מפואר, אז נמליץ לכם לבחור חליפה רשמית הכוללת שלושה חלקים (עם ווסט). מנגד, אם מדובר על חתונה המתקיימת בטבע, אז תוכלו לבחור חליפה פחות רשמית הכוללת שני חלקים (ללא ווסט).

אל תשכחו את הפרטים הקטנים – עניבה, גרביים ונעליים

בישראל, לא כל החתנים שמים עניבה. מה שכן, אנחנו דווקא ממליצים לכם כן לשים עניבה, שכן העניבה יכולה להביע את הסגנון האישי שלכם. תוכלו לבחור בעניבה סולידית שתתאים לצבעי החליפה שלכם או שתוכלו לבחור בעניבה שיש לו מראה צבעוני ושובב. ממש כמו העניבה, גם הגרביים והנעליים יכולות למשוך תשומת לב ואין ספק שמדובר על אביזרים שבאמצעותם תוכלו לבטא את עצמכם. העדיפות היא לבחור נעליים שעשויות מעור והכי חשוב נעליים שיהיו נוחות.