אירועים

חליפות חתן – כל מה שחשוב לדעת

חליפות חתן

יום החתונה הגדול עומד בפתח ולך, החתן, יש הזדמנות ללבוש את החליפה עליה תמיד חלמת, בה תיראה ותרגיש הכי טוב שאפשר. אבל כיצד תבחר את החליפה ליום החשוב ועל מה יש להקפיד כדי להגיע לבחירה המושלמת? כל המידע במאמר הבא.

בחירת חליפות חתן חייבת להיעשות תוך מחשבה רבה ותשומת לב לפרטים הקטנים שיהפכו אותה לבחירה המוצלחת ביותר עבורך. הרי זה היום בו תלבש את החליפה למשך שעות ארוכות בצילומים ובאירוע עצמו, ולכן הנוחות בחליפה הנה פרמטר חשוב ביותר אותו יש לקחת בחשבון אך לא רק.

ישנם מספר סגנונות באופנת חתנים: חליפות חתן הכוללות חולצה מכופתרת, וסט ומכנסיים בסגנון אלגנטי או שכוללות מקטורן המשווה מראה קלאסי יותר. בדרך כלל המכנסיים והמקטורן הכולל שניים עד שלושה כפתורים הנם בצבע זהה, לרוב כהה כגון: שחור, כחול ואפור.

התאמה נכונה של חליפות חתן

פרט לנוחות אותה ציינו ועליה חשוב מאוד להקפיד, ישנם עוד כללים חשובים לבחירה מוצלחת. התאמת חליפת חתן למבנה הגוף הנה אחת מהם. החליפה חייבת "לשבת" היטב על הגוף ולהתאים למבנה הגוף של החתן. חשוב שלא תהיה צמודה או רפויה מדי כך שתחמיא לחתן, במידה רבה ככל האפשר. המקטורן חייב להתאים לרוחב הכתפיים והמכנסיים לרוחב וגובה המותניים של החתן.

יש להתייחס בבחירה גם לצבע החליפה – חשוב לבחור צבע שיחמיא לגוון העור ולא יגרום לחתן להיראות חיוור בלבישתה. צבעים כהים של חליפות חתן יתאימו לבעלי גוון עור בהיר וצבעים בהירים יותר יתאימו לבעלי גוון עור שחום. כמובן שיש לקחת בחשבון את איכות החליפה ורמת הגימור שלה, כמו גם את עונת השנה מבחינת הרכב הבדים בה.

בחירת החולצה, הנעליים והאביזרים המשלימים

חולצה – בדרך כלל מרבית החתנים בוחרים בחולצה לבנה מכופתרת להשלמת המראה האלגנטי. חשוב להקפיד על כך שתהיה מבד נעים, גודל צווארון מתאים וכן שלא תהיה הדוקה מדי באזור הבטן. כמו כן, חשוב להצטייד בחולצה נוספת כגיבוי, לכל מקרה בו החולצה תתלכלך או לתחושה רעננה יותר כעבור כמה שעות של לבישה. במידה והחתן מעוניין בחולצה שאינה לבנה חשוב לבחור בצבע שיתכתב עם זר הפרחים של הכלה להתאמה מושלמת.

נעליים – לרוב, החתנים בוחרים בנעל מעור למראה קלאסי ואלגנטי. מומלץ להתאים את צבע הנעליים לצבע החליפה.

עניבה, חגורה וגרביים – עניבה מתאימה עשויה להוסיף עוד נופך מיוחד לחליפה. רצוי שתהיה בצבע אחיד ובקשירה מדויקת. החגורה אינה מחייבת אם כי מוסיפה לחליפה מידה רבה של אלגנטיות. לגבי הגרביים חשוב לבחור בצבע אחיד לרוב שחור או חום כהה.