צרכנות

איך בוחרים סולם טלסקופי מתקפל?

סולמות טלסקופיים

הסולם שלכם כבר ישן? רוצים להחליף אותו בסולם חדש? הכתבה הבאה היא בדיוק בשבילכם.
באתר "דיל הדילים", תוכלו למצוא מגוון גדול של סולמות טלסקופיים מתקפלים איכותיים.
כל הסולמות עשויים מאלומיניום ומגיעים בכל מיני מידות החל מ-3 מטרים ועד 6 מטרים ויותר.
יש סולמות כפולים וסולמות טלסקופיים יחידים.

סולם טלסקופי מתקפל – אמצעי עזר ביתי

הסולם הוא אחד מכלי העבודה הפופולאריים ביותר. לא רק בעלי מקצוע מחזיקים סולם ברשותם, אלא גם המון משתמשים ביתיים. הסולם יכול לשמש למגוון גדול של משימות. לדוגמה, במידה ואתם מתכננים לתלות גוף תאורה בתקרה, תצטרכו להשתמש בסולם על מנת לבצע את העבודה. כמו כן, במידה ואתם רוצים לעלות לגג ולבצע תיקונים, גם כאן תצטרכו להיעזר בסולם על מנת לטפס לגג.

מה ההבדל בין סולם כפול לסולם יחיד?

אם ביקרתם בחנויות המשווקות כלי עבודה או יצא לכם לגלוש לאתרים המוכרים אותם, בוודאי ששמתם לב שיש שני סוגים של סולמות בהם, סולמות כפולים וסולמות יחידים. ההבדל העיקרי ביניהם הוא צורת הפתיחה של הסולם. סולם יחיד הוא סולם שניתן להשעין אותו על הקיר בלבד. מנגד, סולם כפול הוא סולם שניתן לפתוח אותו לשני מצבים בהם, השענה על הקיר וגם מצב A (מה שמאפשר להציב אותו על משטח ללא תלות בקיר).

שאלת השאלות – איך בוחרים סולם טלסקופי איכותי?

ראשית, עליכם להגדיר את הצרכים שלכם. ככל שאלה יוגדרו בצורה מדויקת יותר, כך יהיה אפשר למצוא את הסולם המתאים ביותר עבורכם. חשבו האם תוכלו להסתפק בסולם שיש לו שלושה עד חמישה שלבים וזאת לצורך גישה נוחה לארונות ומדפים או שאולי אתם בכלל זקוקים לסולם שיש לו יותר שלבים וכך תוכלו לבצע איתו עבודות גיזום או עבודות של תליית גופי תקרה, צביעת קירות וכו'.

לאחר שסיימתם להגדיר את הצרכים שלכם, תוכלו לחפש את דגמי הסולמות שמתאימים בדיוק לצרכים שלכם. זה הזמן לגלוש באתרי אינטרנט המוכרים סולמות, להגיע לחנויות המוכרות כלי עבודה, לשאול בני משפחה וחברים לגבי המלצות לסולם ובכלל לחפש גם המלצות ברשתות החברתיות בקבוצות מכירה. נמליץ לכם לשים דגש על החומר ממנו מיוצר הסולם. העדיפות היא לרכוש אך ורק סולם שעשוי מאלומיניום. כמו כן, יש לבדוק גם שהסולם עומד בתקן בינלאומי או תקן ישראלי.

כעת לאחר שאתם יודעים איזה דגם של סולם מתאים לכם, הגיע הזמן להמשיך לשלב האחרון והמשמעותי ביותר והוא השוואת מחירים. אפשר לפנות למספר משווקים ולבחור את ההצעה האטרקטיבית ביותר.

עבודה על סולם – טיפים וכמה אזהרות

עבודה על סולם, צריכה להיעשות בצורה הבטיחותית ביותר. להלן הטיפים שלנו:

-עדיף שלא תבצעו עבודה על הסולם כאשר אתם נמצאים לבד. תמיד טוב שיהיה איתכם עוד אדם.

-לפני שאתם עולים על הסולם, בדקו שהוא תקין.

-כאשר אתם עולים על הסולם, אחזו בו בשתי הידיים.