image alt

תוכל לנהל את כרטיסי התשלום או את כרטיסי החבר שלך באמצעות 
יישום הטלפון החכם שלנו  - eCard.
בפרק זה, נציג בפניך כיצד להגדיר את כרטיס Fuze עם יישום eCard.
אנו ממליצים בחום לבצע טעינה מלאה של הכרטיס בטרם תחילת ההתקנה.

הורד והתקן את האפליקציה החכמה
הורד את האפליקציה ' eCard Manager' בטלפון החכם באמצעות Google Playstore או Apple app store.

הגדרת המערכת

מנהל eCard מתקשר עם כרטיס Fuze באמצעות Bluetooth מוצפן.
כדי להוסיף או לנהל כרטיסים ב- Fuzecard , Bluetooth צריך להיות מופעל.
עבור אל הגדרות> Bluetooth בטלפון כדי להפעיל את Bluetooth.

 

האפליקציה תבקש את ההרשאה הבאה לאחר שתתקין אותם.
- מיקום (למעקב מיקום מיקום ומניעת גניבות),
הודעה 
(כדי להודיע ​​לך כאשר הכרטיס אבד),
- הקלט וידאו / קבצי מדיה (כדי להוסיף כרטיסי ברקוד כרטיס Fuze ),
להקליט אודיו 
(כדי להוסיף כרטיס מגנטי כרטיס Fuze )
נא לאפשר את כל ההרשאות לנצל במלואו את כל התכונות של כרטיס Fuze.

רישום חברות
לאחר ההשקה של היישום eCard Manager, אתה תהיה מול דף הכניסה.

לחץ על הלחצן ' הירשם' כדי להתחיל את חברות כרטיס ה- Fuze.

לאחר שתמלא את כל המרחב הדרוש, כפתור ההרשמה יופעל.
לחץ על לחצן ההרשמה כדי להמשיך.


לאחר שתלחץ על כפתור ההרשמה , הודעת האימייל תישלח לדוא"ל שאליו נרשמת.

בדוק את תיבת הדואר הנכנס שלך כדי למצוא את האימייל ולחץ על
הלחצן 'אמת חשבון' כדי להפעיל את החשבון.

* כתובת האימות תקפה רק 72 שעות ממועד הרישום שלך.
* בהתאם לתנאי השרת, ייתכן שדוא"ל האימות יישלח באיחור מסוים.

* בדוק את תיבת הדואר הנכנס שלך בדואר זבל כדי לוודא שהאימות

הדוא"ל לא נשלח לדואר זבל.

לאחר השלמת האימות, חזור לאפליקציה ולחץ על
לחצן 'אימות' "כדי להמשיך.
האפליקציה תעבור לשלב חיבור Bluetooth.

התאמת BLUETOOTH

האפליקציה תעביר אותך לדף ההתאמה של Bluetooth לאחר שתסיים עם רישום החברות.

בצע את ההוראות ביישום כדי להפעיל את כרטיס ה- Fuze ולחץ על הלחצן 'הבא'.
דף מספר סידורי

לחץ על הלחצן 'הבא' לאחר הזנת מספר סידורי המופיע בכרטיס ה- Fuze.

האפליקציה תחפש את Fuzecard.
לאחר מציאת הכרטיס, היישום יבקש מספר סיכה כדי להשלים תהליך ההתאמה.

תוכלו למצוא את מספר הזיהוי המוצג בתצוגה האלקטרונית של כרטיס ה- Fuze.
הזן את מספר הסיכה באפליקציה.

אם הזנת את מספר הזיהוי הנכון, ההתאמה תמשיך
האפליקציה תעבור לשלב הבא.

אם לא תצליח לבצע התאמה, עבור אל הגדרות Bluetooth בטלפון והוצא את כרטיס ה- Fuze,
ולנסות זוג שוב את הכרטיס.


* לחץ על הסמל המסומן במעגל אדום כדי לבטל את ההנחיה של כרטיס Fuze.

כרטיס Fuze לא יוצג במכשיר הניתן לחיפוש אם הוא כבר משויך למכשיר.

אם אתה רוצה זוג כרטיס Fuze שלך עם מכשיר חדש,
אנא ודא כי כרטיס Fuze הוא unaired כראוי שלך
על ידי בדיקת הגדרות Bluetooth.

עדכון FIRMWARE

ייתכן שתידרש עדכון קושחה בתהליך ההגדרה הראשונית.
זה בדרך כלל לוקח כמה דקות כדי להשלים.

אם מופיעה הודעה קופצת המבקשת עדכון קושחה כזה,

אנא ודא כי כרטיס Fuze שלך הוא eCharger וכי
הנורית על eCharger זוהרת באדום (מראה כי הכרטיס הוא מחויב)
לחץ על 'אישור' כדי להמשיך בעדכון הקושחה.

לאחר השלמת העדכון, לחץ על 'אישור' כדי להמשיך.



 
הגדרת PASSCODE

הרגל האחרונה של תהליך ההגדרה הראשונית היא יצירת קוד גישה משלך.
פעל לפי ההוראות שעל המסך כדי ליצור קוד גישה בן 6 ספרות

באמצעות 3 לחצנים על כרטיס Fuze שלך.



 

אתה יכול לדלג על הסיסמה להגדיר אבל אנחנו מאוד ממליצים הגדרה
אחד כדי להבטיח את האבטחה של המכשיר שלך.

עיין בקישור הבא לקבלת מדיניות קוד / אבטחה מפורטת.

מסך הבית
אתה תוביל למסך הבית עם השלמת ההתקנה הראשונית.


בתפריט שבו תוכל לערוך את ההעדפות, הפרופיל,
הגדרת האבטחה 
נמצא בפינה השמאלית העליונה של המסך.
התפריט 'היסטוריית מיקומים' ממוקם בפינה הימנית העליונה של המסך.

תוכל לבדוק את 
פרטי מעקב מיקום כאשר הגדרות האבטחה שלך נמצאות ברמה 2 ומעלה.
(נדון יותר ברמות האבטחה בפוסט הבא שלנו)

אנחנו נסתכל לתוך הוספת כרטיסים כרטיס Fuze שלך על ההודעה הבאה שלנו

תקנון שימוש במוצר FUZE CARD

להלן תקנון השימוש והשירות במוצר FUZE CARD המיוצר על ידי חברת BRILLIANTS הקוריאנית והמשווק על ידי FUZE CARD ISRAEL LTD..

אישור
הנך מאשר כי שימושך במוצר FUZE CARD מהווה הסכמה מלאה לתנאי הסכם זה או להסכם שיהיה בתוקף באותו זמן. התנאים בהסכם זה ורק הם קובעים את תנאי השרות של FUZE CARD והנך מאשר כי קראת את מדיניות הפרטיות של FUZE CARD כפי שמופיעה באתר החברה והנך מאשרה.

הגדרות
FUZE CARD ISRAEL בע"מ המשווקת את כרטיס FUZE CARD בישראל.
"בקשת שירות" – יצירת בקשה לקבלת שירות ממומחי החברה
* בלשון זכר לצורך הנוחות בלבד

שירות לקוחות
מערך שירות לקוחות עומד לטובת לקוחות החברה:
• ימים א'-ה' בין השעות 09:00-18:00
• ימי שישי וערבי חג - סגור
מערך השירות מתבצע באמצעות ערוצי הפניה הבאים:
• באמצעות המייל: Support@fuzecard.co.il
• באמצעות ווצטאפ: 054-4375421
• באמצעות טלפון: 077-9555


הגבלות אחריות
• אחריות למוצר ניתנת לתקופה של 6 חודשים ממועד רכישת הכרטיס.
• במידה והכרטיס יהיה תקול, להלן מפורט תהליך החלפתו אשר יבוצע ללא חיוב נוסף במסגרת האחריות:
o החברה תשלח לכתובת המייל של הלקוח לינק לטובת הפקת תעודת החזרה באמצעות BOXIT.
o באחריות הלקוח לשלוח את הכרטיס והקופסא בלבד ללא האבזרים הנלווים.
o על המעטפה יש להצמיד את תעודת המשלוח אשר הודפסה על דף A4 ללא קיפול הדף.
o בהגיעך לתיבת ה BOXIT יש לבחור משלוח חוזר, יש להקיש את מספר המשלוח המופיע על התעודה. לאחר ההקשה תיפתח אחת התיבות אליה יש להכניס את המעטפה.
o לאחר הגעת הכרטיס למשרדי החברה הוא ייבדק. במידה ואכן תימצא תקלת חומרה בכרטיס הוא ייגזר ויוחלף בכרטיס חדש אשר יישלח ללקוח לתיבת ה BOXIT.
• לחברה אין אחריות על המידע הקיים בכרטיס.
• החברה מתחייבת לא לעשות כל שימוש במידע הקיים בכרטיס מעבר למדיניות הפרטיות המופיעה באתר החברה.
• אין החברה אחראית על כל סוג שהוא של חוסר יכולת לעשות שימוש בכרטיס מכל סיבה שהיא.
• אין ביכולתה של החברה להתחייב כי הכרטיס יכובד במאה אחוז מהמקרים בהם יעשה ניסיון לשימוש על ידי הלקוח.
• החברה ממליצה לשאת בנוסף לכרטיס FUZE CARD ,כרטיס אשראי נוסף כגיבוי.
• החברה לא תהיה אחראית במידה ונעשה שימוש במוצר שלא לפי הנחיות היצרן המופיעות בהוראות השימוש.

מידע בנוגע להפעלת הכרטיס ניתן למצוא באתר החברה www.fuzecard.co.il

x

#{title}

#{text}

#{price}