image alt
ניתן להוסיף כרטיסים על ידי לחיצה על כפתור '+' בכל אחד מקטעי התשלום / כרטיס החבר.
רישום כרטיס אשראי
ממסך הבית לחצו על המקש 'כרטיס תשלום'.


לחץ על הלחצן '+' ממסך רשימת הכרטיסים.

כאשר המסך למטה מופיע, חבר את קורא הכרטיס לשקע האוזניות של הטלפון.

* אם אין ברשותך שקע לאוזניות, השתמש במתאם לאוזניות.

ודא שקורא הכרטיסים מוכנס לחלוטין לשקע האוזניות.
הצד השטוח של הקורא פונה כלפי מעלה, ואילו הצד העבה שלו פונה כלפי מטה.

ודא כי הפס המגנטי פונה אל צד (עבה) הכותרת של הקורא
והחלק את הכרטיס מקצה אחד לקצה השני.

עצה: פרטי הכרטיס נכתבים על הפס המגנטי מימין לשמאל.
(כאשר אתה פונה לחלק האחורי של הכרטיס).

לכן, אם הכרטיס מקצה לקצה השני לא יועבר מקצה לקצה,
קורא הכרטיס אינו יכול לקרוא כראוי את פרטי הכרטיס המועבר.

כמו כן, במידה הכרטיס אינו מועבר בדרך נכונה,
קורא הכרטיס אינו יכול לקרוא את המידע שלך כהלכה.

 אנו ממליצים להחליק את הכרטיס במהירות.

סרגל ההתקדמות מתקדם עם כל החלקה הנרשמת כראוי.
לאחר שמד התקדמות מגיע ל -100%, הלחצן 'Next' יופעל.
המשך לשלב הבא על ידי לחיצה על לחצן זה שבו תונחה להזין מספר CVC
ואת תאריך התפוגה של הכרטיס שלך.

אם אינך בטוח לגבי CVC או CCV לחץ על הלחצן לקבלת מידע נוסף.

CVC הוא קוד אבטחה מודפס על גב כרטיס האשראי שלך CCV הוא קוד אבטחה
עבור כרטיסי AMEX המודפס בחזית הכרטיס

 

לאחר הזנת כל פרטי הכרטיס, לחץ על הלחצן COMPLETE
להשלמת רישום הכרטיס שלך.
תוכל לראות שהכרטיס שנוסף זה עתה מוצג בשניהם - 
eCARD ואת כרטיס Fuze .

רישום כרטיס חבר
במסך הבית לחץ על הקטע 'כרטיס חבר'.

התחל את תהליך הרישום על ידי לחיצה על כפתור '+'.

בחר מתוך 3 שיטות רישום כרטיס חבר.
קיימות שלוש דרכים להוספת כרטיס חבר:

פס מגנטי, ברקוד וקלט ידני.

אנא השתמש בשיטה שבה כרטיס החבר משתמש בחנות.


שיטת MAG-STRIP

בחר בשיטת Mag-Strip על-ידי בחירת סמל פס-מגנטי במסך ההודעה המוקפצת הבאה.

לאחר שהמסך הבא מוצג לאחר לחיצה על הלחצן 'Mag-Strip'

הקפד לחבר את קורא הכרטיסים לשקע אוזניות (dongle) כהלכה.
הפס המגנטי של הכרטיס צריך להיות מול הצד העבה של הקורא.

* יש להעביר את כל אורכו של הפס המגנטי בקורא על מנת שהקריאה תהיה נכונה.

לאחר רשום כרטיס כראוי, יחל הלחצן 'הבא' להיות מופעל.
לחץ על הלחצן 'הבא' כדי להמשיך.

הזן שם ייעודי עבור הכרטיס ולחץ על הלחצן "COMPLETE" כדי לסיים את התהליך.

עצה: אם כרטיס החבר עוקב אחר תקן JIS2,
הפס המגנטי ממוקמת בחזית הכרטיס.

אם ברצונך להוסיף כרטיס חבר רגיל , ודא את מיקום הפס המגנטי
הפס המגנטי פונה לצד עבה של הקורא. החלק את הכרטיס בקצה אחד לקצה השני.

שיטת ברקוד
לחץ על הסמל 'ברקוד' מתוך ההודעה הבאה

 

המצלמה בטלפון תפעל.
השתמש באפליקציית המצלמה כדי לסרוק את הברקוד בכרטיס החבר שלך.

אם המצלמה מזהה את הברקוד, היא תמשיך באופן אוטומטי לשלב הבא.


הזן שם ייעודי עבור הכרטיס ולחץ על הלחצן 'COMPLETE' כדי לסיים את ההרשמה.
שיטת קלט ידנית

אם יש לך בעיות עם הפס המגנטי או ברקוד כשיטת הזנה,
אנא נסה את שיטת ההזנה הידנית כדי לרשום את כרטיס החבר שלך.

בחר בלחצן 'קלט ידני' בהודעה המוקפצת.

במסך הבא תוכל להזין מספר כרטיס חבר ושם כרטיס החבר שלך.


לחץ על הלחצן 'COMPLETE' כדי לסיים את ההרשמה.
תקנון שימוש במוצר FUZE CARD

להלן תקנון השימוש והשירות במוצר FUZE CARD המיוצר על ידי חברת BRILLIANTS הקוריאנית והמשווק על ידי FUZE CARD ISRAEL LTD..

אישור
הנך מאשר כי שימושך במוצר FUZE CARD מהווה הסכמה מלאה לתנאי הסכם זה או להסכם שיהיה בתוקף באותו זמן. התנאים בהסכם זה ורק הם קובעים את תנאי השרות של FUZE CARD והנך מאשר כי קראת את מדיניות הפרטיות של FUZE CARD כפי שמופיעה באתר החברה והנך מאשרה.

הגדרות
FUZE CARD ISRAEL בע"מ המשווקת את כרטיס FUZE CARD בישראל.
"בקשת שירות" – יצירת בקשה לקבלת שירות ממומחי החברה
* בלשון זכר לצורך הנוחות בלבד

שירות לקוחות
מערך שירות לקוחות עומד לטובת לקוחות החברה:
• ימים א'-ה' בין השעות 09:00-18:00
• ימי שישי וערבי חג - סגור
מערך השירות מתבצע באמצעות ערוצי הפניה הבאים:
• באמצעות המייל: Support@fuzecard.co.il
• באמצעות ווצטאפ: 054-4375421
• באמצעות טלפון: 077-9555


הגבלות אחריות
• אחריות למוצר ניתנת לתקופה של 6 חודשים ממועד רכישת הכרטיס.
• במידה והכרטיס יהיה תקול, להלן מפורט תהליך החלפתו אשר יבוצע ללא חיוב נוסף במסגרת האחריות:
o החברה תשלח לכתובת המייל של הלקוח לינק לטובת הפקת תעודת החזרה באמצעות BOXIT.
o באחריות הלקוח לשלוח את הכרטיס והקופסא בלבד ללא האבזרים הנלווים.
o על המעטפה יש להצמיד את תעודת המשלוח אשר הודפסה על דף A4 ללא קיפול הדף.
o בהגיעך לתיבת ה BOXIT יש לבחור משלוח חוזר, יש להקיש את מספר המשלוח המופיע על התעודה. לאחר ההקשה תיפתח אחת התיבות אליה יש להכניס את המעטפה.
o לאחר הגעת הכרטיס למשרדי החברה הוא ייבדק. במידה ואכן תימצא תקלת חומרה בכרטיס הוא ייגזר ויוחלף בכרטיס חדש אשר יישלח ללקוח לתיבת ה BOXIT.
• לחברה אין אחריות על המידע הקיים בכרטיס.
• החברה מתחייבת לא לעשות כל שימוש במידע הקיים בכרטיס מעבר למדיניות הפרטיות המופיעה באתר החברה.
• אין החברה אחראית על כל סוג שהוא של חוסר יכולת לעשות שימוש בכרטיס מכל סיבה שהיא.
• אין ביכולתה של החברה להתחייב כי הכרטיס יכובד במאה אחוז מהמקרים בהם יעשה ניסיון לשימוש על ידי הלקוח.
• החברה ממליצה לשאת בנוסף לכרטיס FUZE CARD ,כרטיס אשראי נוסף כגיבוי.
• החברה לא תהיה אחראית במידה ונעשה שימוש במוצר שלא לפי הנחיות היצרן המופיעות בהוראות השימוש.

מידע בנוגע להפעלת הכרטיס ניתן למצוא באתר החברה www.fuzecard.co.il

x

#{title}

#{text}

#{price}