image alt

קיימות מספר תכונות על כרטיס FUZE המשפרות את האבטחה של המכשיר.
1) הגדרת רמת אבטחה
 2) קוד                         
3) נעל נתונים מרוחקים 

אנו נבחן תחילה כיצד להגדיר את רמת האבטחה של כרטיס Fuze .

1. רמת אבטחה

פתח את התפריט הנפתח הממוקם בפינה השמאלית העליונה של מסך הבית.


לחץ על סמל המתאים לרמת האבטחה הרצויה (רמה 1,2,3) כדי לקבוע את רמת האבטחה של הכרטיס.

רמת אבטחה 1 מאפשרת לך להשתמש בכרטיס אם הכרטיס מחובר לטלפון שלך או לא.
זה המצב הנוח ביותר אולם הפחות מאובטח.

רמת אבטחה 2 מאפשרת לך לבצע תשלומים רק כאשר הכרטיס
מחובר לטלפון באמצעות Bluetooth (תשלום מאובטח).

עם זאת, תוכל לבטל את הנעילה ולהשתמש בכרטיס ללא טלפון אם יש לך קוד גישה.

רמה זו מפעילה גם היסטוריית מעקב אחר מיקום.

רמת אבטחה 3 גם מאפשרת תכונות תשלום מאובטח, שבהן תוכל לבצע תשלום בלבד
כאשר הכרטיס מחובר לטלפון.

ברמה זו תופעל התכונה התראה בעת ביצוע ההפרדה.

האפליקציה שלך תודיע לך כאשר כרטיס ה- Fuze מופרד ממך (הטלפון שלך).


שים לב: מצב זה יופעל / יתעדכן בעתיד הקרוב.

2. מספרים מוסתרים - Data Blind
תכונה זו מסתירה את מספרי כרטיס המוצגים על נייר אלקטרוני של כרטיס Fuze עם כוכביות.

התכונה פעילה במידה והסמל באפליקציה מופיע באדום.

כאשר התכונה הסתרת נתונים מופעלת, מספר חלקי של כרטיסי אשראי מכוסים כפי שמוצג להלן.

תכונה זו מופעלת כאשר הכרטיס דולק ואתה יכול לבחור להשאיר אותו כך או לכבות אותו.

3. PASSCODE

תכונה זו מגנה על הכרטיסים מפני שימושים בלתי מורשים.
ניתן להפעיל תכונה זו על ידי לחיצה על הסמל 'PASSCODE' בתפריט הגדרות האבטחה.

לאחר ההפעלה, יהיה עליך להזין את הסיסמה שלך בכל פעם שאתה "מדליק" את כרטיס Fuze שלך.

שים לב שיידרש אימות על ידי הטלפון הנייד שלך.
בכל פעם שכרטיס Fuze שלך מחובר לטלפון הנייד שלך, לא יהיה צורך להשתמש בסיסמה.
ניתן להשתמש בקוד הגישה כדי לנעול את הכרטיס ברמת אבטחה 2 או 3
כאשר אתה משתמש בכרטיס לבד או ללא טלפון סלולרי.

 

אם ברצונך לשנות את הסיסמה,
קוד סיסמה> צור סיסמה חדשה בתפריט הנפתח כדי לשנות את קוד הגישה שלך.

4.נעילה ומחיקת נתונים מרחוק

במצבים הבאים, כרטיס Fuze יהיה נעול ולא ניתן להשתמש בו עד שתאמת אותו עם פרטי החשבון שלך;
אם תזין את הסיסמה באופן שגוי 5 פעמים,

כרטיס Fuze שלך יהיה נעול ואתה לא תוכל לבצע תשלומים.

- הכרטיס יהיה נעול אם תחבר אותו היישום שלך eCard Manager דרך הטלפון החכם שלך.
 

במידה ומישהו אחר מנסה להתחבר לכרטיס Fuze שלך .
- כרטיס Fuze נעול וכל המידע בתוך הכרטיס  נמחק.

- הודעת דוא"ל תישלח לבעלים המקורי עם מידע על מיקומים ידועים אחרונים
וכן מידע על החשבון שניסה לגשת כרטיס Fuze שלך .


 

פרטי הכרטיס שנמחקו מאוחסנים
על כרטיס Fuze ,לא ניתן לשחזר ואתה תצטרך להוסיף את כל פרטי כרטיס שוב.

תקנון שימוש במוצר FUZE CARD

להלן תקנון השימוש והשירות במוצר FUZE CARD המיוצר על ידי חברת BRILLIANTS הקוריאנית והמשווק על ידי FUZE CARD ISRAEL LTD..

אישור
הנך מאשר כי שימושך במוצר FUZE CARD מהווה הסכמה מלאה לתנאי הסכם זה או להסכם שיהיה בתוקף באותו זמן. התנאים בהסכם זה ורק הם קובעים את תנאי השרות של FUZE CARD והנך מאשר כי קראת את מדיניות הפרטיות של FUZE CARD כפי שמופיעה באתר החברה והנך מאשרה.

הגדרות
FUZE CARD ISRAEL בע"מ המשווקת את כרטיס FUZE CARD בישראל.
"בקשת שירות" – יצירת בקשה לקבלת שירות ממומחי החברה
* בלשון זכר לצורך הנוחות בלבד

שירות לקוחות
מערך שירות לקוחות עומד לטובת לקוחות החברה:
• ימים א'-ה' בין השעות 09:00-18:00
• ימי שישי וערבי חג - סגור
מערך השירות מתבצע באמצעות ערוצי הפניה הבאים:
• באמצעות המייל: Support@fuzecard.co.il
• באמצעות ווצטאפ: 054-4375421
• באמצעות טלפון: 077-9555


הגבלות אחריות
• אחריות למוצר ניתנת לתקופה של 6 חודשים ממועד רכישת הכרטיס.
• במידה והכרטיס יהיה תקול, להלן מפורט תהליך החלפתו אשר יבוצע ללא חיוב נוסף במסגרת האחריות:
o החברה תשלח לכתובת המייל של הלקוח לינק לטובת הפקת תעודת החזרה באמצעות BOXIT.
o באחריות הלקוח לשלוח את הכרטיס והקופסא בלבד ללא האבזרים הנלווים.
o על המעטפה יש להצמיד את תעודת המשלוח אשר הודפסה על דף A4 ללא קיפול הדף.
o בהגיעך לתיבת ה BOXIT יש לבחור משלוח חוזר, יש להקיש את מספר המשלוח המופיע על התעודה. לאחר ההקשה תיפתח אחת התיבות אליה יש להכניס את המעטפה.
o לאחר הגעת הכרטיס למשרדי החברה הוא ייבדק. במידה ואכן תימצא תקלת חומרה בכרטיס הוא ייגזר ויוחלף בכרטיס חדש אשר יישלח ללקוח לתיבת ה BOXIT.
• לחברה אין אחריות על המידע הקיים בכרטיס.
• החברה מתחייבת לא לעשות כל שימוש במידע הקיים בכרטיס מעבר למדיניות הפרטיות המופיעה באתר החברה.
• אין החברה אחראית על כל סוג שהוא של חוסר יכולת לעשות שימוש בכרטיס מכל סיבה שהיא.
• אין ביכולתה של החברה להתחייב כי הכרטיס יכובד במאה אחוז מהמקרים בהם יעשה ניסיון לשימוש על ידי הלקוח.
• החברה ממליצה לשאת בנוסף לכרטיס FUZE CARD ,כרטיס אשראי נוסף כגיבוי.
• החברה לא תהיה אחראית במידה ונעשה שימוש במוצר שלא לפי הנחיות היצרן המופיעות בהוראות השימוש.

מידע בנוגע להפעלת הכרטיס ניתן למצוא באתר החברה www.fuzecard.co.il

x

#{title}

#{text}

#{price}