קצת עליי

image alt

שמלה היא פריט לבוש המורכב מחלק עליון הנלבש על הגו, וחלק תחתון הבנוי כחצאית, כך שהשמלה בנויה כמקשה אחת ומכסה הן את פלג הגוף העליון והן את הרגליים. בתרבות המערבית, שמלה נתפסת לרוב כפריט נשי. אורכה, גזרתה, צבעיה, הבד ממנו היא נתפרת ואביזריה מושפעים מחילופי האופנה. לגיזרה הבסיסית נוספים לעיתים צווארון ושרוולים או כתפיות. תוספות אפשריות הנתפרות על גבי הגזרה הבסיסית: כיסים, חגורה, אפליקציות, וולנים ועוד. חלק מהשמלות נרכסות באמצעים כגון רוכסן, כפתורים, שרוכים, קרסים.
 
היסטוריה
בימי קדם הייתה השמלה סמל מעמד וחשיבות, כפי שאפשר ללמוד מן הפסוקים בספר ישעיהו, ג':ו' - "כי יתפוש איש באחיו בית אביו שמלה לך קצין תהיה לנו..." ובהמשך, ד':א' - ,והחזיקו שבע נשים באיש אחד ביום ההוא לאמור לחמנו נאכל ושמלתנו נלבש רק יקרא שמך עלינו אסוף חרפתנו." אין זה ברור מן הפסוקים, אם השמלה נחשבה גם ללבוש הגבר הראוי לשלטון, כפי שמסתבר מן הפסוק הראשון, או שכוונת הפסוק היא לכך, שמי ששמלה בביתו הוא בעל בעמיו, איש בעל נשים, ומשום כך ראוי להנהיג את העם. לפי הפסוק השני, החיפוש אחר מנהיג נואש כל כך, ששבע נשים מוכנות לפטור את האיש מן האחריות למימון צרכיהן במזון ובלבוש, ובלבד שייתן להן את שמו וחסותו.
תקנון שימוש במוצר FUZE CARD

להלן תקנון השימוש והשירות במוצר FUZE CARD המיוצר על ידי חברת BRILLIANTS הקוריאנית והמשווק על ידי FUZE CARD ISRAEL LTD..

אישור
הנך מאשר כי שימושך במוצר FUZE CARD מהווה הסכמה מלאה לתנאי הסכם זה או להסכם שיהיה בתוקף באותו זמן. התנאים בהסכם זה ורק הם קובעים את תנאי השרות של FUZE CARD והנך מאשר כי קראת את מדיניות הפרטיות של FUZE CARD כפי שמופיעה באתר החברה והנך מאשרה.

הגדרות
FUZE CARD ISRAEL בע"מ המשווקת את כרטיס FUZE CARD בישראל.
"בקשת שירות" – יצירת בקשה לקבלת שירות ממומחי החברה
* בלשון זכר לצורך הנוחות בלבד

שירות לקוחות
מערך שירות לקוחות עומד לטובת לקוחות החברה:
• ימים א'-ה' בין השעות 09:00-18:00
• ימי שישי וערבי חג - סגור
מערך השירות מתבצע באמצעות ערוצי הפניה הבאים:
• באמצעות המייל: Support@fuzecard.co.il
• באמצעות ווצטאפ: 054-4375421
• באמצעות טלפון: 077-9555100


הגבלות אחריות
• אחריות למוצר ניתנת לתקופה של 12 חודשים ממועד רכישת הכרטיס.
• במידה והכרטיס יהיה תקול, להלן מפורט תהליך החלפתו אשר יבוצע ללא חיוב נוסף במסגרת האחריות:
o החברה תשלח לכתובת המייל של הלקוח לינק לטובת הפקת תעודת החזרה באמצעות BOXIT.
o באחריות הלקוח לשלוח את הכרטיס והקופסא בלבד ללא האבזרים הנלווים.
o על המעטפה יש להצמיד את תעודת המשלוח אשר הודפסה על דף A4 ללא קיפול הדף.
o בהגיעך לתיבת ה BOXIT יש לבחור משלוח חוזר, יש להקיש את מספר המשלוח המופיע על התעודה. לאחר ההקשה תיפתח אחת התיבות אליה יש להכניס את המעטפה.
o לאחר הגעת הכרטיס למשרדי החברה הוא ייבדק. במידה ואכן תימצא תקלת חומרה בכרטיס הוא ייגזר ויוחלף בכרטיס חדש אשר יישלח ללקוח לתיבת ה BOXIT.
• לחברה אין אחריות על המידע הקיים בכרטיס.
• החברה מתחייבת לא לעשות כל שימוש במידע הקיים בכרטיס מעבר למדיניות הפרטיות המופיעה באתר החברה.
• אין החברה אחראית על כל סוג שהוא של חוסר יכולת לעשות שימוש בכרטיס מכל סיבה שהיא.
• אין ביכולתה של החברה להתחייב כי הכרטיס יכובד במאה אחוז מהמקרים בהם יעשה ניסיון לשימוש על ידי הלקוח.
• החברה ממליצה לשאת בנוסף לכרטיס FUZE CARD ,כרטיס אשראי נוסף כגיבוי.
• החברה לא תהיה אחראית במידה ונעשה שימוש במוצר שלא לפי הנחיות היצרן המופיעות בהוראות השימוש.

מידע בנוגע להפעלת הכרטיס ניתן למצוא באתר החברה www.fuzecard.co.il

x

#{title}

#{text}

#{price}